Rabu, 18 Mei 2011

Lovely Blog Award


Dapat award yang lovely dari Yanie yang jauh di Belanda. Tq..miss u.

Cara-cara :
1. Copy imej award pada entry baru anda.
2. Buat link pada pemberi award.
3. Senaraikan 7 perkara berkaitan diri anda.
4. Tag pula 15 blogger pilihan anda.
5. Alasan kenapa tag blog mereka.

7 perkara mengenai saya :
1. Saya tak suka bunga-bungaan. Tak kiralah hiasan rumah, pakaian dan sebagainya. Saya suka abstract dan selain dari bunga!
2. Saya sangat suka kamera tapi telefon tangan saya tak ada kamera pun.
3. Saya orang IT tapi tak berminat dengan gajet-gajet canggih dan lansung tak ikut peredaran semasa.
4. Saya seorang yang simple.
5. Saya suka luangkan masa bersama keluarga dan buat aktiviti dengan mereka.
6. Saya suka makanan yang sedap.
7. Selalu berfikir bila nak berbelanja. Haha kedekut ke?

Saya mahu tag kawan-kawan saya yang aktif berblog. Dan, saya suka baca cerita-cerita mereka :).

1. Nisah
2. Tini
3. Lydzar
4. Miah
5. Diana
6. Ruziana
7. Kak Mieja
8. Mama Muqryn
9. Yanie

Ini sahaja kawan blogger saya. Tak ramai pun...:))). Saya tag diorang sebab saya suka baca cerita dan dapat kutip ilmu-ilmu dari blog mereka. wink2.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan